nu taggar vi

detta har varit en sådan dag som jag bara har legat i sängen hela dagen och tagit det lungt, kollar på vänner. kan ju lixom inte bli bättre om det går på tv? hahah.
detta kommer nog bli det ända inlägget på ett tag asså, för imorgon kör vi!!!!
jag och mina brudar sticker till kristianstad på insparken och det gillar vi starkt!
sticker till fanny först med clara, belinda, josse, jennifer, sofie & sara sen tar vi tåget och kommer att ha en mycket bra kväll som vi bara längtar till just nu!!

så blir att duscha&raka benen nu sen blir det sängen för min del så att tiden ska gå lite fortare, men har sådan tur för vissa i denna komunen slutar 12 imorgon och jag kan ju tala om att jag är en av dom så chillig dag säger jag bara.
ni får ha det bra och kn*lla lungt, pussssssiluuus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0