vet inte vilken väg jag ska ta mej ut



Hur kom det sig att du började blogga? =)
ja, bra fråga igentligen. men det va väl mest för att emma hade börjat med det och då kände jag väl att jag med va tvungen och så la ja märket t att det va sjukt skönt att skriva av sej på bloggen.

Har du känslor för någon just nu?
nej, jag kan väl inte kallade det direkt känslor. men vem vet vart det leder.

Om du skulle valt en person som du skulle vilja ta med dej någonstans, vem skulle det va då?
usch, det va en sjukt svår fråga.. det är som sakt 4 flickor jag står redigt nära, så det skulle väl varit dem jag skulle valt att ta med mej.

Vilka olika ställen har du haft 6 på ?;)
ja belinda.. den frågan har jag svarat på sjukt många gånger innan, så jag tror nog att du vet det.

Ditt längsta förhållande?
2 månader som längst. skäms nästan över det. för jag kan inte ha ett förhållande med någon känns det som, bråkar och massa shit hela tiden. vet inte om det är fel på mej eller boy'sen?!

Vad tycker du när en person är otrogen?
att vara otrogen är nått av det värsta man kan vara! hatar verkligen folk som e falska och går bakom ryggen på folk. har själv varit med om det..

Använder du push-up?
hahah, vilken jävla fråga.. men ja det gör jag. och nej jag lägger inte in exta inlägg utan bara vanlig naturel push-up bh!

vem anser du som bäst i världen? :) h3h3hh3h3
KUNGMYRÈN!!!

Är du en sån som tänker på utseendet hela tiden?;)

asså vilken tjej nu förtiden gör inte det? men jag kan ju inte säga att jag är den som skriker så fort jag är utan smink. för jag har en helt normal hy som jag igentligen inte behöver täcka med massa fondation och skit. utan det blir lite solpuder för mej ist.

Hur länge har du hållt på med hästar?(:
nu till sommaren blir det att jag hållt på med dem i 10 år. så det är ett tag men jag hade uppehåll i 1 år så ja, 9 år kan man väl säga då.

varit redigt full?
nej det har jag inte, och är stolt över det faktiskt!

Romantisk hemma kväll eller ut och festa med folket?
båda sakerna är bra på sitt sätt. som romantisk kväll med en kille är nått man bara inte vill missa! men sen får man tänka på att festa med massa bra folk och ha skit kul är fan inte heller så dumt!

har du nån gång vatt riktigt kär?

ja det har jag varit.. och nej man ska aldrig ångra någon som en gång gjort en glad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0