lite som mej själv.

hemma nu efter en dag med bra folk.
han inte mer än hem efter skolan förens jag skulle sticka igen. blev stan först med julia&oskar. stack sedan t ip och kollade på victor när han tränade sen blev det hem t han och slappa lite sen stack vi t oskar, sedan ut och sen hem t mej. och åt lite med min lilla söta mamma. efter ett tag drog alla och nu sitter jag här och är jätte trött, så ska nog lägga mej nu tror jag. japp det ska jag, och imorgon blir det inget bloggande för jag drar direkt t kristianstad med josse efter lunken. och vi får se när vi kommer hem, men vet iaf att hon stannar hos mej över natten. och det gillar vi starkt. nej nu ska jag sova. godnatt folket!
take care babe's!♥


Kommentarer
Postat av: ronja

söta frida!!!! ge mig ditt hår! =) haha

2010-05-26 @ 20:22:10
URL: http://ronjajohansson.devote.se/
Postat av: sofie

gaaaah du är så söt fridis

2010-05-28 @ 13:08:09
URL: http://www.dusuger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0