känslan är i vinden.

mitt liv e uppbyggt på den
kärlek du ger mej.


ja, kom hem för ett bra tag sedan. och ja.. jag gör inte ett piss just nu.
va som sagt i stan men bällis och sjukt skönt, satte oss vid hamnen och solade. och jag kan säga att jag bara älskar värmen! och så köpte jag ju såklart en present t johanna. och jag e själv sjukt stolt över det jag köpte. hoppas hon blir glad över det. men iaf, snart kommer elin hit och hon övernattar här hos mej inatt eftersom vi har utklädningsdagen imorgon och vi ska va lika dant så ska vi hjälpa varandra. tess kommer även med imorgonbitti.

AAAAAAAAAAAAJ..
jag brände mej på kokande vatten nyss, och hela handen sticker..

men jajaj, ni får ha det så gitt så hörs vi. får se om det blir nått inlägg t har inga bilder och så har jag inte så mycket att säga t er idag. men massa bilder kommer imorgon!
take care babe's!♥


bruden, du är fucking bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0