wakes up with a broken heart.

nu blir det ett inlägg om helgen.

fredag: vaknade och tog det lungt exakt hela dagen.
sen runt 5-6 nått sånt så kom emma&belinda t mej, fixade oss och lite sånt sen stack vi t högadal och träffade jennifer. vi gick sedan t gölen, när vi kom dit så skulle typ allt folk sticka så ja vi stack med. blev donken och sen blev det hem och sova.

lördag:
vaknade, började planera kvällen med flickorna. och sen vid 4 nått sånt kom belinda och vi stack upp i byn och köpte läsk och lite sånt, hahha. sen så blev det hem och fixa sej, har nog aldrig i hela mitt liv varit så strässad som jag var då. men iaf sen kom olivia&clara och åt & lite sånt. sedan kom även älskade jennifer. hahah resten av kvällen vara bara heeeeeelt flippad. och jag kan väl säga att det kanske gick lite över styr. men fett ändå.
belinda stannade hos mej iaf. och natten va väl inte den roligaste jag varit med om asså..

söndag: vaknade, som alla andra dagar..
sen blev det fixa sej och stack sedan ut till stallet. trodde det skulle vara redigt jobbigt att åka ut efter gårdagen. men det va redigt skönt att vara ute ska jag tala om. sen blev det bara hem och sova sen.

det var min helg, jag hoppas ni hade det bra. för det hade jag iaf med mina brudar!



bällis & jag

jennifer & bällis

fisen & jag

jennifer & bällis

clara & jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0