min valborg kunde inte bli bättre!

bloggen går lite som sakt upp och ner nu förtiden.
men som sakt det va valborg och hahha, fyfan min fötter säger jag bara. aldrig gått så mycket som jag gjorde igår. men det va värt det faktiskt. träffade riktigt bra folk och jag är sjukt glad att vi åkte t olofström och inte stannade här hemma i karlshamn. blev inga bilder för ingen av oss hade med kamera så ni får stå ut med det.

men nu sitter jag här hemma och dricker cola och lyssnar på musik. vill bara att det ska bli kväll så att jag kommer ut, för jag har märkt att jag tycker inte om att sitta hemma om kvällarna. måste ut och göra nått, leva livet helt enkelt! men ikväll ska jag iaf ut med mina två girl's. ems,bällis&jag sticker t *** och se ifall det händer nått där. hahha eller om det blir failat som förra gången vi va där. men jaja, man kan ju alltid hoppas på det bästa. men nu ska jag ta och hoppa in i duschen tror jag och sen äta nått.
take care babe's!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0