nu kör vi en hiss&diss!



HISSAR :

* jag hissar sommarlovet. sommarlov om 1 månad och alltså har vi bara 4 veckor kvar i 9an, sen slipper vi ruttna stenbacka. så ja det får bli månadens största hiss.

* jag hissar oxå kille&tjej. sjukt skönt att komma ifrån skolan, och ni som inte vet vad det är så är det ett läger för 20 elever som går i 9an, om allt som har med sex, drogor, alkohol, mm. och ja som sagt så slipper man skolan 2 dagar.

* fläta luggen. hhaha, okej det låter sjukt men nej ni fattar inte hur skönt det är att fläta luggen och få bort allt hår från ansiktet. så nej det får ett + verkligen! sjukt bra nu t sommaren när man ska sola och sånt med.


DISSAR :

* dissar regnet. för nej när det hade varit sjukt fint väder i några dagar så bara kom regnet helt plötsligt och det gillar vi inte. nu när det är påväg att bli sommar, låt då fan solen va framme!

* nationella proven. visst vi har gjort klart alla utom det mutliga i matten & biologin vi ska ha imorgon. men nej jag hatar verkligen det, och jag tror nog f*n inte jag är ensam om det asså. varför inte bara ta betygen från alla prov man gjort och lägga ihop det.

* josefine myrén. dissar henne bara för att jag saknar människan så sjukt mycket, mår ju som jag mår just nu och vill bara prata med henne och ha henne här vid min sida, så ja tack vill bara att det ska bli helg så jag kan träffa människan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0