ja va öppa & nera, inna & uta. köppäbä♥

HAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHHAHHAAH ett stort garv på rubriken!

nu blir det att jag drar mej mot sängen och tar den sömn jag behöver. blir inte så jätte många inlägg imorgon tror jag inte. för efter skolan så sticker jag&bällis in t stan. jag ska fixa pressent till johanna jöö! hon konfermerar sej på lördag, och gissa vem som kommer va där!
sen så måste jag köpa en hemlig sak med. hahaha, en vad? *i*do kanske. näh nått annat. hm, vad kan det vara? ja klura på det ni så hörs vi imorgon.
take care babe's!♥


ser ut som jag har lila hår på bilden -.-
men det har jag abslout inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi gullig header ! hiss på den!

gå gärna in på min blogg och säg vad som kan göra den bättre , tack i förhand ;D

www.johannatown.blogg.se

www.johannatown.blogg.se

2010-05-19 @ 15:56:08
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0