godmorgon

sitter inne vid tv:n, och äter frukost.
ska snart gå t emma och hämta min cykel sen så blir det stallet hela dagen. men denna veckan som kommer kan jag bara vana er för att jag kommer inte blogga alls mycket kankse nått inlägg men inte många vill jag lova.
för dom ska börja göra om vårat badrum imorgon så jag kommer inte va hemma denna veckan, utan jag kommer tillbringa mina dagar hemma hos emma. ska btw på kille&tjej på torsdag till fredag så ja är mitt ute i skogen och har inte en dator i närheten av mej.
men ni får stå ut med det, för det måste jag. nej nu ska jag äta klart och fixa mej.
och det är fint väder idag ute och det gillar vi till tusen!
take care babe's!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0