glad fiah just nu!

sista lektionen nu för dagen, sitter i datorsalen med engelska gruppen och gör ett arbete om landet cameroon. hahah.. aldrig hört talas om namnet innan. men iaf, detta blir nog det första och sista inlägget för idag. för jag slutar om 10 min sen så blir det sticka hem och börja fixa sej direkt för sen blir det att jag tar bussen till olofström vid 4. som sagt ska på student, lilla malin tar studenten. grattis hjärtat (: nej nu ska jag fortsätta vara duktig igen, och jag kan bara säga så mycket som att jag är ÖVERLYCKLIG för jag fick starkt g på nationella i biologi. och jag är godkänd i alla ämnena nu, så det blir op dirr för min del :D  skolan har som sagt gått lite upp och ner för min del och det har varit en jobbig termin, men jag har jobbat upp det och är godkänd i allt!
tace care babe's!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0