en syster för livet.

ska komma på en massa saker om dej nu mitt hjärta, innan din dag är över.

en massa minnen och massa med bråk, men vi håller alltid ihop.
är det inte så äkta vänskap är? man har sina dåliga dagar och det kan man inte hjälpa men man älskar fortfarande sin bästavän exakt lika mycket för det. även om man kanske inte alltid visar det. år har gått och jag är så glad att du forfarande står vid min sida. tänk alla dessa dagar vi fått stått ut med varandra, det är ganska sjukt igentligen.
du har alltid varit den där flickan som hjälpt mej fram och visat mej den rätta vägen, för med just din hjälp har jag blivit den jag är idag. och det ska jag tala om för dej att det är jag sjukt glad över. sommaren med dej förra året delade jag nog med dej exakt varje dag om jag tänker efter. hahah sjukt asså. nej du får verkligen mitt hjärta att slå och hela du får mej att le.
lova mej en sak.. att du aldrig lämnar mej vad som än händer. för med dej mår jag som bäst och jag skulle aldrig klara en dag utan dej, känner det när vi bråkar. förra veckan, pratade inte med dej en ända gång typ i nästan en hel vecka. och jag kände verkligen hur allt blev så jobbigt. att inte gå med dej prata med dej och få skratta med dej gjorde mej så sjukt ledsen. tillslut kände nog båda att det inte gick längre, vi sket i att änns prata om det som hade hänt och bara började prata med varandra som vanligt. och nu kan jag säga så mycket som jag bara älskar att få ha dej tillbaka.

jag lovar er, en sånn tjej som henne går inte att stå emot.
och jag är sjukt glad att det är just dej jag delar mina dagar med.
du är den där änglen gud skickade t mej för att visa att det verkligen finns människor
som bryr sej om och hjälper en fram i livet.

hoppas du haft en bra dag hjärtat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0