du tog mej ner på jorden.

så nu har jag vaknat till och sånt efter natten ute i södra hoka.
det va sjukt kul där och inget hade kunnat bli bättre, bra folk och sjukt bra ämnen så man ville verkligen följa med i vad dom pratade om. nej så det gillar vi starkt!
men jag kom hem idag vid halv 1 typ och gick direkt in och la mej och sov. för gick och la mej inatt vid halv 6 typ och så gick jag upp 8 så nej inte mycket sömn för min del. men jag somnade som sakt dirket när jah kom hem och vaknade vid halv 6, sen blev det att duscha och lite sånt. sen körde mamma&ja och köpte kebabrulle.. muuuuuums!!! fattar ni hur gått det va? men iaf. nu ligger jag här i sängen och ska kanske sätta mej framför tvn snart eller nått. sen blir det sova för mej, för jag är verkligen helt slut..
take care babe's!♥

hej, oseriösa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0