dagen.

varit med josseposse hela dagen så hon tog datorn, och ja satt och spelade på hennes mobil ist. fett ändå! men iaf jag är fett kär just nu, för min kläning har kommit och den va snyggare än vad jag trodde den skulle vara. så nej det va ett sånt sjukt bra köp! (ursäkta den ''rena'' speglen..)


men iaf, gympan idag va helt crazy. hahah men ändå så sjukt kul man kan ha då!
nej kommer allvarligt talat att sakna min klass så fett mycket. kommer sitta och lipa i kyrkan för att jag inte vill att tiden med er ska ta slut.. det e verkligen hemskt nu känner ja..

HAHHAHAHAHHA men iaf dagens va :
vi hoppade höjdhopp och så helt plötsligt sa emma..

emma - vad händer om man bryter nacken?
martin - ääh.. jaa, emma man får jävligt ont!

HAHHAHAHAHA, hon e körd i huvudet x)
och ja, bilderna ser helt konstiga ut. men det e min mobil, den e lite
efterbliven när det gäller att ta kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0