varje gång är som det första gång vi sågs.

kvällen igår va så sjukt underbar!
tack alla för att ni gjorde min dag. kom hem vid 3 eller nått inatt och blev sova direkt. vaknade hemma hos josse med clara brevid mej. sen kom mamma och hämtade mej, och sen stack jag ut till stallet direkt. för tekla ringde och väckte mej för att FÖLET HADE KOMMIT! så sjukt underbart. men jag kommer inte komma hem förens på onsdag. ska som sagt ha ridläger för barnen. så jag vet inte om jag kommer att spendera så jätte mycket tid vi teklas datorn. men ni får ha det så bra sålänge. så hörs vi när jag känner för det. och kommer typ bli bild bomb här på bloggen då. men det får ni stå ut med.
take care babe's!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0