llalaa.

godmorgon!

nyss vaknat. har inte sovit såhär skönt på hur länge som helst.
har gått upp 8 i tre dagar nu och lagt mej runt ett och sen massa barn hela dagarna. nej det tar så sjukt mycket på en så man orkar verkligen inte nått. men det blir en liten sammanfattning om kvällen igår iaf.

vid 8 stack jag in till olivia fisen. sen så va även clara, jennifre, belinda & emma där. vi satt och pratade hur vi skulle planera kvällen. sen tillslut stack vi ut och grillade marshmallows fy fan asså. hahahah. vi körde funnybunny. jag fick in 8 som mest i munnen, sen kände jag bara hur jag skulle klökas. olivia&clara fick in 10 shit asså.. men iaf clara&jennifer badade, skulle igentligen med gjort det med jag pallade inte för det va så sjukt mycket mygg och jag känner nu att hela jag är sönder biten. andy, eric & eric kom en stund. sjukt härliga killar asså. sen stack vi hem runt 11 för det va så sjukt kallt. fisen, ja clara&jennifer stack en stund t oliwer där lite annat folk va sen stack jennifer och ja så vi va hemma till kvart i 1.

bilder kommer när jag fått dom av jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0