hemskt!

dagens panik!

stod helt valigt och pratade med emma vid skåpen idag innan fysiken.
och jag la inte märket till va alla andra i klassen gjorde bakom mej, för jag höll på och lämna böckerna i skåpet. och helt plötsligt kollar jag på emma för jag ska säga henne en sak, och helt plötsligt bara föll hon ihop i min famn.. jag blev helt stumm. så fick jag reda på att ***** skulle sparka över hennes huvud men träffade fel och spakade henne i bakhuvudet så hon svimmade nästan. hon bara låg och grät och jag tyckte verkligen så sjukt synd om flickan!

sen nu för en liten stund sedan så pratade ja med henne och så sa hon att hon hade fått en liten hjärnskakning och att hon hade huvudvärk och massa sånt och att hon inte kunde kolla på en sak. utan hon har tappat fokuseringspunkten och kan inte kolla på en sak för länge. men hon sa att det ska komma tillbaka. usch nej jag tycker så synd om henne. för det är alltid hon som ska va med om allt...
lilla hjärtat, jag älskar dej iaf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0