helt sjukt..

tänk 3 sjuka år!♥

jag vet knappt vart jag ska börja.
men jo såhär gör vi. jag kom till klassen efter en termin i 7an. och jag kände mej ganska välkommen men ändå inte. hahah fråga mej inte varför, men iaf alla hackade verkligen på varandra och det va att alla va uppdelade i ''grupper'' om man säger så. men tiden gick. hahah nu låter detta som värsta berättelsen. ajaj, och alla började verkligen prata med varandra men det va ändå ganska lamt ändå.. och jag tror det va nästan exat för ett år sedan vi tältade med klassen, för att vi skulle få en bättre sammanhållning. och det kan jag ju säga att det gav resultat. samma sak med klassresan, alla kom så sjukt nära varandra att nu känns det bara så jobbigt att lämna er. detta sista året har varit ett av dem bästa i mitt liv och det är jag stolt över att säga.
jag älskar verkligen er 9c!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0