härlig dag!

ja gårdagen va mycket bra och hade så sjukt kul med klassen.
badade btw för första gången i havet igår. en mycket stolt frida om jag får säga det själv. och shit.. jag har fått världes solbränna.. hade linne på mig igår när vi spelade vollyboll och fick verkligen sån ful bränna. ledsen är jag nu till avslutningen och allt..
på kvällen blev det grillning sen när vi skulle hem från skogen kändes det som om vi aldrig skulle komma hem..
take care babe's!♥


mums, abslout det godaste på hela dagen.
årets första jordbubbar!





senare när alla körde från elleholm så stack nästan alla
till skolan och spelade vollyboll.



fina killar, körde runt på mopparna så i byn.

sara & co


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0