back

goddag ni!

jag känner mej helt sjukt glad idag och ja, jag har nog spridit mycket glädje i skolan idag om jag får säga det själv. känns som jag har skrattat hela dagen. och nu känner man verkligen att det går mot slutet med för alla lektionen börjar blir så chilliga. som idag på fysiken så körde vi sant vs. falskt. killarna mot tjejerna och det va verkligen så skönt att kunna sitta och bara ta det lungt på en fysik lektion för en gångs skull lix.
och ja musiken va sjukt rolig idag, övade på låten vi ska ha på avslutningsmiddagen.
gissa vilken? :D
haahah. men ja, det säger ja inte det får ni vänta med och se.
övade även på låten tills skolavslutingen och det gick super bra idag. nej så nu är jag glad!
och gissa vem som klumpade t sej då.. kolla på videon så får vi svaret.. HAHAHHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0