min vecka kommer se ut såhär :

ONSDAG
josse kommer till mej om en stund, blir in till stan & fixa lite saker tills imorgon.
sen ikväll blir det nog stan med ser det ut som, hoppas på att få träffa belinda med!

TORSDAG
packa inför dagen, sticker sedan bort till bällis och börjar fixa oss.
sticker sedan och firar clara med världens bästa brudar!
sticker sedan ut och fiestar vidare ute på karlshamns gator
och inviger östersjö om man säger så?

FREDAG
ja sova ut kan eller jag få se om jag har tid med det, blir sedan att man fixar sej och sticker sedan in till staden igen, och träffar mina flickor igen och förfestar lite men vart säger jag inte!! hemlis*
sen blir det ut på kvällen igen.

LÖRDAG
ja denna dagen ser nästan exakt ut som fredagen, bara att vi inte är på samma ställa.
utan hos en annan pingla, mumsigt värre!! och ja sen blir det ut och träffa allt annat folk som röjer ute på stan.


såhär ser min östersjö vecka ut. nu måste jag skynda mej för possan kommer när som och jag har inte börjat fixa mej ännu, en ryckig tjej på ingång kommer det kanske va??? o:
PUSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0