hemma igen

hemma från göteborg nu, helt sjukt vad min vecka har varit underbar!
johanna va ju med mej och mamma uppe hos några vi känner där och vi shoppade & gick på liseberg såklart och sen ULLARED!!! där jag aldrig varit innan.. hahaha träffade MORGAN, gullig pojk! nej det va så sjukt skönt att få komma hemifrån igen. men saknar dock min FIIIIIS.. inte okej!
men det blir mycket saker för min del

• två jeans tights
• svarta tights
• 3 tröjor
• en grå kofta
• en mjukis kofta
• två linnen
• en bh
• en väska
• 3 ringar
• öronhängen
• parfym & plånbok

mycket.. men jag e nöjd med mina köp, nu klarar jag mej ett tag till :)


johanna, morgan & jag. hahaha dog gjorde jag x)


outfit på ullared

svart linne från H&M
jeans tights från BikBok
kofta från
Zara
väska från Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: din fis

snygging, miss ya bebi <3

2010-08-01 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0