hej frida :)

uppdatering stod nu på listan..
men inte av frida?!
hoppsanhejsan, vem kan detta vara, nej ingen mindre än jag själv, kungen myrén!

hoppas inte hon blir sur på mig för att ja råka veta hennes lösenord, och att ja rååååkade klicka mig in på hennes sida (a)

IALLAFALL, de ja ville komma ut med detta va bara att ja skulle berätta hur mkt jag saknar henne. över 2 veckor sen ja träffade dig nu, och då är de länge med tanke på att vi nästan träffas varje dag annars. verkligen övertomt utan dig här i karlshamn. nästan så jag till och med glömt hur du pratar, och då är de verkligen illa!
så faaaktiskt tycker ja att du ska ta och komma hem nu. FÖR JAG SAKNAR DIG, SOM ALDRIG FÖRR.

lovelovelovelove you,
my brother from another mother(?)


ngn random gammal bild! BUT HERE WE GO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0