pusspåhelgen

jaja nu är helgen slut och jag hatar det. pallar inte skolan det tar död på mej.
men aja har inet så jätte mycket att säga t om utan bara acceptera läget..
men iaf så va min helg bra, i fredags så va det träffa frida&johanna
och bara tog det lungt. sjukt skönt faktikst och sen igår så va det fest
hos hoang så ja emma&jennifer stack dit. träffade mycket folk som man
inte träffat sen i sommras.. sen sov ja hos jennifer, och nu sitter ja här
och ska snart duscha sen blir det film ikv vid klockan 9. va någon film
som kanske kan va nått att se på. menmen, ha det bäst!♥

inga bilder dock. men ni får stå ut med de..

Kommentarer
Postat av: emeliiiie (:

nice blogg :)

fin är du med (;

2010-01-17 @ 19:43:24
URL: http://emeliedager.blogg.se/
Postat av: Nadine

Hej! :) Jag gör mina egna smycken på min blogg, vore jättekul om du ville titta förbi :)

2010-01-17 @ 23:22:23
URL: http://nadinepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0