min dag sötnosar.

skolan först då, sen stack jag&sara hem t mej. kollade på dirty dancing
satt och pratade och det kändes verkligen så skönt, ett bra tag sedan
man gjorde det sist med henne. sen stack hon och sitter nu och dricker
derocca smakar verkligen inte gott, mamma sa att ja va tvungen att
dricka det för att ja behövde mer b&c-vitaminer, hm..
aja nu ska jag snart sätta mej med den jävla kemin, fattar inte ett skit
verkligen. skulle igentligen stuckit och kollat handboll men fick då inte
för mamma, hon tyckte jag skulle vara hemma istället..

dagens outfit.
jeans från h&m
linne från jc
tröja från gina


Kommentarer
Postat av: emma

snygg flikka! =D

2010-02-15 @ 20:14:54
URL: http://emmaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0