svart på tal

jag har fått lite frågor som jag tänkta ta och svara på

• Kan du berätta lite mer om vad du tycker om programmet och
framför allt vad du vill bli när du gått ur skolan?:)

svar: jag har som sagt bara gått i skolan 2 dagar så har inte kommit in i lektionerna och sånt, men än sålänge så verkar det vara ett sjukt bra program och som jag känner nu så ångrar jag abslout inte mej för det är en bra klass jag kommit med. sen vad jag vill bli efter skolan ja, jag har tänkt väldigt mycket på sjukgymnast men jag vet inte ännu. kanske något inom ambulansen, nej jag har faktikst inte bestämt mej ännu. vi får se vart det slutar (:

• Har du varit redigt kär någon gång och blivit sviken?

svar: ja jag har varit redigt kär i en kille, gillade han så sjukt mycket men jag tror inte han fattade det själv. och blev redigt j*vla ledsen när jag fick reda på varför han dumpade mej. tog mej nästan upp till ett halv år att komma över honom, så ja man kan säga att jag va grymt kär i den killen. men that's life. (;

• Vad har du för planer när du blir äldre?
Skaffa barn, gifta dig, bli nunna? Ja du fattar (:
Svara gärna! Kram

svar: HAHAHA, inte bli nunna iaf ska jag ju tala om!!!
nej men jag vill först hitta mej en kille som jag verkligen gillar och känna att det funkar och det inte ligger avundsjuka i förhållandet. sen så när vi känner oss redo och sånt så blir det väl säkert barn för det är verkligen men största dröm att få ett eget barn. låter kanske sjukt men nej jag vill verkligen ha barn. sen vill jag ju såklart gifta mej vilken tjej vill inte ha sitt dröm bröllop?
sen får man som sagt se hur det blir med jobb och allt. men nej jag bara sitter här och drömmer mej bort just nu. men jag hoppas du fick svar på din fråga.

• Hur ser din drömkille ut?;D

svar: ja du, det vet jag knappt själv.
men vilken tjej vill inte ha en kille med muskler snyggt hår och sjukt snygg kropp?? den som inte vill ha en sådan kille vet jag inte vad det är för fel på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0