nu vet ni!

jag tänkte berätta för er vad det är jag ''jobbar'' med.. hahah.
kan väl inte säga att det e mitt jobb på hel tid men någon gång ibland.
som i förgår skrev jag att jag jobbade ja, jag hjälper helene.
hon har ett städföretag och städar sommarstugor, hus som några nyss har flyttat ut från och lite sånt. så det ska vara rent till nästa som ska flytta in.
många säger, men hur kul kan det va att städa efter andra?
ja men när man e i min ålder behöver man pengar och jag känner att då kan jag hjälpa henne ist för att bara ha mitt studiebidrag att röra mej på. bättre än ingenting som sagt! så ja det va en liten insyn på vad jag gör när jag skriver att jag ska jobba.
och imorgon ska jag jobba, måste upp klockan 8 för dom kommer och hämtar mej vid halv 9. ska städa ett stort hus så vet inte hur lång tid det tar men jag bryr mej inte så mycket får ju som sagt pengar för det (:

måste snart sova om jag ska kunna städa..
annars ser det väl ut såhär för min del imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0