jag ställer frågor men är trött på dina svar

gullig mitt hjärat är!
berättar ju mer om mej på ett inlägg än vad jag har gjort på ett helt år ;)
haha, nae men hon har helt rätt. jag ska som sagt gå omvånad får se om det passar mej.. men det tror jag för det känns bra och jag ångrar inte att jag valde det än så länge. men jag hade sån besluts ångers innan stod hela kvällen och letade efter några jä*la kläder att ha på mej imorgon men nej hittade inget så ja jag blev sur tillslut så tog ett par jeans, svart linne och min adidas tröja!
orkar inte vara så avanserad, det är lixom inte jag. så det får bli det nu.
ska snart dra mej till sängs, för börjar bli lite trött nu..
ska bara ta ett äpple och sedan fixa till rummet lite. se ifall jag kommer hem levande imorgon, ställer klockan 06.30.. INTE OKEJ!
ha det gitt folket! ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Kan du berätta lite mer om vad du tycker om programmet och framför allt vad du vill bli när du gått ur skolan?:)

2010-08-21 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0