oj, ett inlägg

jag har verkligen inte haft ork att blogga idag. men nu tänkte ja ta tag i det, dagen idag har varit som vanligt. inte hänt så mkt som det brukar göra vid detta halv året. men iaf så tror ja nog att min helg är riktigt planerad. på fredag kommer victoria t mej och sover här, eftersom ja inte kunde ta mej t henne på nått sätt så blir det att hon tillbringar sin natt här. men sen på lördagen så ska ja träffa en viss person. ''hemligt'' tssh, jag älskar hemligheter dock.
men iaf sen så på söndag så blir det stallet som vanligt sen så senare på kvällen blir det kolla hockey med brudarna och träffa lite bra folk där. så kommer min helg att se ut.

ha det bäst!
/ fiah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0