min torsdag jao!

jag säger bara puss! okej kanske inte, men nu är ja hemma från stallet iaf.
okej det har ja varit ett tag men ja har duschat och massa sånt shit oxå, men
nu sitter ja och skickar lite bilder t bv för hon ska hjälpa mej med min header.
och sen så pratade ja även med saknade viktoria idag så vi bestämde att ja
sticker till ryd om 2 veckor och stannar där över helgen, bara så ni vet ville att
ni skulle läsa dt för ja har inget annat att skriva. men snart ska ja nog lyfta på
luren och ringa en privat person som inte ni får veta vem det är. haha fu!
men bilder på mina ugs kommer nog snart när ja orkar ta kort, men min jävla kamera
funkar ju fan inte, den bara stängs av hela tiden och sen så äter den fan batteri ;s
men nu måste ja göra nått åt mitt liv inte bara sitta här. seas biatche's!♥

och just på denna bilden bär ja toffsar på benen, men det är den ända
gången i hela mitt liv ja hade det! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0