min helg

jag har ju inte bloggat nått sen när jag kom hem från lägret. jag har helt enkelt inte haft tid och när ja väl har haft det så har ja inte orkat, men nu ska ja ta tag i det. men vi får se ifall det blir nått bloggande i veckan för ja kan ju säga att ja ha lite att ta igen i skolan.
kemi och och so ;s
och sen så har ja kemi läxa och so inlämning oxå denna veckan. asså vafan tror dem om mej igentligen, fan heller att ja kommer att få in allt det i huvudet.. jaja, min välj va iaf lungt och det va fett skönt. i fredags så kom bästa josefine hit och vi kollade film och bara tog det lungt och kollade film hela kvällen. vi orkade verkligen inte gå ut även ifall det va fest i lingonbacken, men vi tyckte det va för kallt ute för att festa så vi sket i det. och på lördagen så kom edin hit och sov här och träffade även belinda och emma. och sen kollade vi bara på film. och min söndag tillbringades i stallet halva dagen och sen när ja kom hem åt ja och somnade framför tvn vid 7. tidigt jag vet, men jag va helt trött och det va så jävla skönt att få sova.
jaja. så har min helg iaf sett ut, nu måste ja kila och äta seas biatches!

ha det bäst!
/ fiah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0