godis är gott, men nej inte mer frida..



TRO INTE PÅ DET NI SE!
okej, kanske lite men nej. så tjocka e vi inte! vi bara gillar godis helt enkelt.
men ja tycker själv ja e duktig nu för tiden och äter inte lika mkt onyttiga saker.
det är lix inte bra för hälsan, hehehe. frida försöker att va duktig.. lyckas hon?
aja, men ifall så va ju ja,emma& emmas pappa på john bauer innan och då så
tyckte vi det va så tråkigt så vi gick och tog godis och försökte spela oskylldiga.
aja, och bilden ni ser uppe på mej&emma tog vi oxå när vi va där men allvarligt
det såg hemskt ut. såg verkligen inte ut som oss, jag fattar inte hur men nej det blev bara inte bra. men nu har ja iaf kollat klart på dhw och jag säger bara såhär.. jag älskar det programet!

btw, saknar ja min syster. bruden ja träffade minst 2 gånger i veckan..
vad har hänt igentligen? hjärtat, vi har inte träffats på snart
en månad!
josse, vafan.. jag saaknar dej.

ha det bäst!
/ fiah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0