fett tråkig fredag folket

okej, nu är jag tillbaka. jag hann inte blogga nått igår, ledsen men sant. men iaf så igår va dt saftis, hahah allvarligt så sög det fattar inte nu efter varför ja änns la pengar på det. och alla i bussen va så jävla lama. så ja belinda, josse, emma&sandra fick igång hela bussen och sjunga. bäst är vi!
men iaf så sov josse hemma hos mej sen och nu sitter ja här och väntar på att tiden ska gå, för min kväll kommer att spenderas med syster och hon är dock och tränar på dansen hon kommer inte hem förens 4 menmen,

ha det bäst!
/ fiah♥


Kommentarer
Postat av: belinda

om du hade vatt mer med mig hade du haft skitkul! :D <3

2009-11-21 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0