Emma skriver

Chacha allihopa! Emma of sweden här, hööh jag har inget liv och idag är jag sur. Så passa er! Har precis fixat Fridas blogg, hon tyckte den var ful innan, fast det var jag som gjort den. Menmen, life goes on. Egentligen ville Frida ha en annan text på bloggen istället för its my lifestyle biatch. Dock så var det min text som jag alltid säger och ska skriva på väggen, så det fick hon inte för mej. Hahah.. Nu när jag vet Fridas lösenord kan jag ju blogga mökket här alllltsååå, ni får står ut med mej tills hon byter, tsss mjaaaoo okejj jag ska inte blogga mer här än detta inlägget utan punkter ni får rycket av så därför börjar jag skriva punkter nu punkt punkt.... tjajlalalla jag är bäst. Hejhej hej jag är bara fjorton år kom o se på mej kom o ta på mej hej nu ska jag berätta en saga om en liten gullig tjej som blalblla. Jag har mensvärk, ont i magen, ont i huvet, hittar inte boken ja allt är helt fukking fel idag. Åhhh, bllääääh på livet idag. Det ska va carpe diem fånga dagen för er som inte vet det. Inte tjah, sitt hemma o dega o va sur. Borde skriva på min egna blogg iställer för här egentligen men nejo, här är det roligare att skriva, för frida kommer mensa sönder om jag berättar en hemlis för er. Men jag vill inte va elak idag så därför gör jag inte det.

Okej ett sista ord:
JAG ÄLSKAR FRIDA FUCKING LOEB!
jajajajja, 5 ord då..

Ha det gitt hej!
/ äääämsi ♥

frida länkar nästan aldrig mej :o så jag gör det själv puss!
http://emmaericson.blogg

ta bilden så jävla seriöst ni själva vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0