ny header baby

ehm ja ursäkta, hon är inte normal det är bara att acceptera henne. men iaf så e bloggen mkt snyggare. och jag är bättre än emma, hon är bara en tönt som försökar att vara snygg men hon lyckas inte. dock har ja ont i huvudet och ja vill bara dö just nu, och min helg kommer inte bli som ja hade tänkt känns det som. och ja känner att en viss person kommer bli sjukt besviken på mej ifall ja inte kommer. men aja, vi får väl se vad som händer. men jag ska iaf äta snart känner jag för ja har sjukt ont i huvudet och ja måste börja med min hemkunskap oxå, för det har ja inte börjat med och den ska va inne på onsdag annars så får ja ig. IG I MITT HJÄRTA! aja, imorgon kommer nog den nya hästen t stallet, och så har ja fått reda på att jag kanske ska rida privatlektioner på jb varannan vecka. och sen så vid jul så har ja 6 hästar att ta hand om en vecka. vi får väl se hur det går, men nu måste ja sluta skriva för ja har inte så mycket mer att skriva.

ha det bäst!
/ fiah♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0