dagens låt



signar ut från 2009, tackar boysen för den tiden.
ingenting kan få mej att inte längta efter det livet.
ingeting kan få de wack.
vintern är på ingång här, tänker njuta av den nya
starten utan besvär.

jag längtar till sommarn, för sommarn kommer bli bäst.
njuter va den nya tiden, menar livet är en fest.
för att alla mina vänner kommer alltid hänga me 
så jag välkomnar det nya året
HAPPY NEW YEAR!

så kom mina vänner och alla jag känner, vi har ett nyår som 
vi nu ska fira tillsammans ihop. 
vi kan va glada för vi har varandra för ja känner dagen kommer 
bli stor. 
kommer bli stor, kommer bli stor. den kommer, 
den kommer, den kommer bli stor kommer bli stor. 
den kommer, den kommer den kommer bli stor.

glider in i nya året de kommer bli fett nått
känner det på mej. vi ska softa spelar ingen roll om någon
är blind. vi ska leva ett år till softa med vänner och tare chill.
livet de leker när nya året är på ingång. som i sommras
på kvällen när vi lira fotboll.
2010 blir ett år me nya minnen.
jag ser fram emot den dagen då vi hittar tillbak till livet.
jag tackar för det som varit och ser fram emot den nya tiden.

så kom mina vänner och alla jag känner, vi har ett nyår som 
vi nu ska fira tillsammans ihop. 
vi kan va glada för vi har varandra för ja känner dagen kommer 
bli stor. 
kommer bli stor, kommer bli stor. den kommer, 
den kommer, den kommer bli stor kommer bli stor. 
den kommer, den kommer den kommer bli stor.

som bara den, vi kan leva på den sen.
fina minnen dom är kvar, hela natten sen vi drar.
för vi kan väll leva ut nattens magi, den tar aldrig slut.
kvällen ska panga, det kostar dej dyrt.
nu skiter ja it och så springer ja ut.

så kom mina vänner och alla jag känner, vi har ett nyår som 
vi nu ska fira tillsammans ihop. 
vi kan va glada för vi har varandra för ja känner dagen kommer 
bli stor. 
kommer bli stor, kommer bli stor. den kommer, 
den kommer, den kommer bli stor kommer bli stor. 
den kommer, den kommer den kommer bli stor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0